s(i)uck

Varför blir jag alltid så rastlös när jag är sjuk? har varit hemma i ungefär två dagar och har redan gjort allt man kan tänka sig. Nu är jag riktigt rastlös och trackar folk på msn för att jag inte kan lägga min tid på något vettigare och jag tycker synd om dem som får stå ut med mig. Men värst är ändå att man vet att jag måste ta igen all skit i skolan med, urk!  Kanske kan ta och gör något vettigt av min dag imorgon, kanske ut och röra på fälsket genom en promenad? Hoppas inte det tar allt för mycket på krafterna bara.

Det är i dessa stunder jag längtar tills SM filmen landar i min brevlåda. Då skulle jag kunna ligga dagarna långa i min säng, kikandes på Sveriges bästa sport. Även se mitt lag med årets framförande på två tapp och även se mina andra godningar ute på golvet. Hoppas den anländer snart, så ens sjukdagar kan lysas upp av något! Nu när jag är tittat igenom min SATC box för fjärde gången så är den inte så lockande, eftersom jag såg sista avsnittet igår. Men kanske kan slå en pling till Kalmars drill och be dem skicka filmen med bud till mig i morgon, vore inte det underbart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0