sleep tight

image672

EM, Holland 07

Åh, vad jag saknar förra årets drillresa, Det var helt sjukt roligt den veckan i Holland. Har sådanna fantastiska minnen där ifrån och allt som hände var underbart. Det är så skönt att resa med er tjejer, vi har alltid roligt tillsammans! Nu i sommar åker vi till Tyskland och jag vill så gärna att Olivia ska hänga med, så Olle om du läser detta, kom igen nu! Vi kan inte bryta år av traditioner! Men en sak är säkert, våra drillresor är en av höjdpunkterna på året och det är verkligen något man sitter och längtar efter när det är som gråast.

I LOVE TWIRLING AND GOOD NIGHT

Kommentarer
Postat av: olivia

jag vet! tradition är tradition... men nu är det så att min ekonomi inte riktigt vill vara med på traditionerna... hehe! resa till pappa är bokad också, men vm finn s ju alltid där annars och fröhoppningsvis så blir det aningen billigare... puss och kram! du är bäst!

2008-05-19 @ 11:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0