Söndag

image671

en av alla gånger hos lantz

Gårdagen var helt knäpp. Först var jag på ett Pimp & Hoe fest där jag var en mer en hoe av hög klass, med pärlhaldsband och fjäderboa och hela köret. Det var trevligt hos emma där vi var några stycken och lekte lite. Några fick i sig allt för mycket av det goda, så,tillslut det blev att jag skulle gå upp till norrmalm i mina 11cm klackar. Väl uppe hos lantz satt några av mina vänner och tjugo andra flickor och fyra stackars killar. Efter att klockan slagit tolv, halv ett så var det bara tre tjejer kvar. Efter en stund utbröt årets vattenkrig i lägenheten,då det var jag och natta mot fyra killar. Jag kan meddela att min kropp tvättades ren av en disktrasa, jag fick min frisyr ändrad med hjälp av dax vax och jag fick en fläskläpp av min lagkompis. Tillslut vann vi, då killarna såg ut som dem sprungit ett maraton. Helt galet!

Nu ska jag upp och spela golf och sedan hem för att träna lite drill. Har inte så mycket att säga, men jaghoppas att alla får en fin söndag och att eran gårkväll inte var lika knäpp som min!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0