Tidsfördriv...

...tänkte jag kunde hissa och dissa lite. Var ett hyfsat bra tag sedan, men det är alltid lika kul att göra det när jag väl kommer på det igen. Tänkte börja dagen med att...

...Dissa: Skoskav!
Det är ett litet/stort sår bak på ex, hälen. Just mitt sitter bak på hälen och är rent ut sagt ett helvete. Det började med att man ville vara lite måndagsfin i sina nya skor och det blev ett lager hud mindre med ett blodigt köttsår. Det behöver inte alltid vara så hemskt som det jag har nu, även de små jäklarna gör så ont. Även om det är ett litet sår är det otroligt jobbigt att ha. Man ser ut som att man precis firat sin sextio års dag när man går. Världen vore bara ynka bättre om skoskav inte skulle uppkomma!

Dagens hiss: Min drilltränare!
Hon är den tränare alla idrottsaktiva önskar sig, den som puschar, coachar, uppmuntrar, kritiserar och tror på en. Vem vill inte ha henne i sin närvaro? Hon är för mig ett riktigt bra stöd och har alltid koll på läget. Det går nog inte en dag utan att vi talas vid och jag önskar att alla borde ha var sin Cissi. Hon finns alltid där för mig när jag inte vet svaret på något eller om man vill prata. Även om vi ibland blir allvarliga är det alltid ett skratt vi avslutar allt med. Vi har upplevt så mycket tillsammans och delar så otroligt många minnen. Cissi, du är guld värd! ILY!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cissi, din älskade tränare

Vad fint skrivet! Tack så mycket!!! Jag säger som jag alltid säger - Ni när det bästa team en tränare kan ha och de finaste tejerna jag vet. Efter 10 år tillsammans... Helt otroligt! Stor kram på dig

2008-05-09 @ 08:42:00
Postat av: mjb

jag instämmer i hissen ;-)

2008-05-15 @ 19:58:16
Postat av: Jacqueliine

haha bra :D

2008-05-16 @ 13:34:08
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0