Tisdag

Nu är jag äntligen tillbaka efter att blogg.se har flyttat min blogg. Nu är jag jäkligt hungrig och ska dra fram ett förslag för elin om att gå att äta nu. Hon vill förhoppningsvis inte att jag ska dö av hunger så hon följer nog med mig. I dag är det tisdag och det betyder knatteträning. En sådan snäll tränare som jag är ska jag bjuda min ungar på avslutningsfika, det är ju bara underbart snällt av mig. Ska även fixa lite med ens väns present och bara njuta av att jag inte har något kvar i skolan att pilla med.

Vädret i dag? Ganska soligt och behagligt varmt. Men kanske inte vädrer för bara ben? Men snart är det lov och då kan jag ta på mig precis vad jag vill och bara gå omkring och reflektera. På tal om ingenting, igår körde jag och natta en tur med våra cycklar, en rund som var ca 1,5 mil lång. Visst är vi bra? Allt för Alanya 08. Vi cyckalde upp för backar jag drömt mardrömmar om i natt, så lite kredd borde vi få. Det bästa är att jag inte har någon träningsvärk även om jag inte strechade i går, lite tur kanske man ska kalla det? eller välldigt vältränad i mitt fall!!

Elin, ska vi gå och äta?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0