Tisdag

145477-665

yes, nice plutmun!

Vackert väder står på menyn i dag, är det inte fantastiskt? Jag kan inte få nog av det iaf. Har haft en slapp dag i skolan där jag hade tre lektioner och en stor håltimme. Kände mig duktig då jag satt och studerade matte inför NP på torsdag. Snart ska jag kila iväg för att träna mina små drillpluttar som börjar bli riktigt duktiga. Efter det ska jag hem en snabb sväng och sedan ska jag hem till min söta Ellen. Där ska vi ha ett lite möte inför EM i sommar, vilket jag inte kan sluta längta efter. Helt sjukt.

De kommande veckorna kommer ta kål på mig, har ganska mycket på schemat i skolan. Men det är bara att bita i det sura äpplet och ta i tur med allt. Måste pristera bra nu de få veckorna som är kvar. Visst är det skönt att det inte är långt till allt det roliga, det innebär alla aktiviteter på sommarlovet. Först är det midsommar, EM i tyskland, Alanya och även VM i Irland som vi ska åka och kika på. Även på hösten kommer lite godsaker, så som att vi ska iväg och kika på Björn och även att jag blir myndig i början av november. Gött! Nej, nu ska jag inte drömma mig allt för långt bort utan ta mig tillbaka till verkligeheten där jag nu ska ta mig ifrån datorn och upp till träningen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0