Torsdag



vandring på en bakgata i Thailand

Suuhuu vad roligt jag har det! sitter på jobbet och vill absolut inte åka hem nu. Men för att få tankarna på annat ska jag berätta lite om min dag. I morses var det bara att stiga upp, dock lite lättare när man såg att det var klarblå himmel! Sedan har jag haft två lektioner i skolan i dag, vilket känns jätte onödigt men man måste. Sedan har jag spenderat två och en halv timme i stadsparken med Emma, för lite solning och jordgubbsätande. Man fick en liten Central Park feeling när jag var i parken idag. Många som låg överallt och man fick knappt plats bland alla picknickare. Men det var bara underbart. Sedan åkte jag och tränade, fick staven på ögonbrynet vilket resulterar en otroligt snygg bula med hängade hud. Kan meddela att den, ja den, den gör ont.

Men inte nog med det, sedan flängde jag in till stan igen för att kika på min vän Marsan som hade bal i dag. Han var riktigt stilig! Efter att vi tittat på balen så gick vi till fiskan för en lite "after proom". Där drack några lite öl och vi andra, jag, drack loka. Men det tjänade ju inget till ifall mina tankar låg åt andra hållet, jag sitter ju här på jobbet nu. Kan inte gå omkring här lite go. Men i morgon kommer det bli en underbar dag. Först lite slappt i skolan, sedan golfprov, teknis har bal och sedan ska alla hem till mig. Sing Star hörde jag verkade intressant, vilket passa mig utmärkt. Har ju fått ett x antal cds igen, så på mig går det ingen nöd. Men nöd kanske det går på jobbet om jag inte fortsätter nu.

.Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0