Torsdag

145477-666

jag ser mig själv i dig

Sol, sol strålande sol! Nu kan bara inte det fina vädret försvinna, har blivit riktigt bortskämd nu de dagar då våran älskade sol har varit framme. I går låg jag ute i några timmar, men tänkte inte på att smörja in mig. Resultatet i dag är att jag är en kräfta om mina kinder. Men allt för vacker väder. I dag har jag skrivit prov i fyra timmar, vill inte prata om det så jag skiter i det. Snart ska jag upp till träningen, vilket ska bli så jäkla roligt. Jag är kär  i drill, mitt knark och min älskling, drill. Behöver inga manliga hormoner, drill förgyller min vardag så det räcker och blir över.

Efter träningen ska jag upp till jobbet. Får jobba på snabbt så jag kan hem och göra lite spanska glosor, har bara hunnit kika på dem en kort stund innan när jag kom hem. Sen har jag bara legat ute på studsmattan och solat, glassigt! Sedan kom min odåga till lillebror och började ett krig som jag skulle vilja kalla, sysken Ojalas världsvattenkrig. Som tur är fick jag snabbt tag i en av våra vattenslangar så jag vann garanterat. Inte en droppe kunde de små pluttarna träffa mig med. Nu ska jag gå upp till min kära träning, det är fint vettni!

ILY!

Kommentarer
Postat av: Marie

Man tror inte att solen är så stark nu redan, men den bränner en ordentligt om man inte ser upp

2008-05-08 @ 15:57:36
URL: http://www.metrobloggen.se/marie
Postat av: Jacqueline

jo, jag ser redan nu hur mycket solen har tagit, men tack för tipset :)

2008-05-08 @ 21:09:04
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0