äntligen har jag hittat orden

lite Kent, lite svenska tal, lite clementiner, lite loka och lite fest bilder. Det är vad jag sysslar med och kan inte bli bättre. Kanske skulle man kunna stryka svenska talet, men får hoppas att det går bra i morgon bara. Skulle sitta fint med ett mvg i Svenska B. Det värsta är att jag nästan hatar att tala inför publik, vet inte varför men varje gång blir man lika nervös. Även om jag har snart tillbringat tre år tillsammans med dessa människor, kommer den nervösa känslan varje gång ett tal ska hållas inför klassen. Men det är bara att hålla tummarna och önska mig lycka till. På onsdag skriver vi det sista provet, i fem timmar! ska skriva ungefär 2 A4 på all den tiden, men sedan slutar jag. Så är det någon som känner för att hitta på något roligt på onsdag, hör av er!

Back to mitt svenska tal, ni kan ju slå en signal och låta mig öva mitt tal. Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0