Fredag


ifrån i lördags...

God Middag! Om ni någonsin vill bara skratta lite så ska jag ge er ett råd. Sätt på Vänner. Jag kan bara inte låta bli att inte skratta när jag ser det. Det är sjukt kul och jag älskar vardagar mellan 19-20 då det går en hel timme på Kanal 5. Tänkte bara ni ville veta. När det gäller mitt hälsotillstånd så kan jag meddela att på den fronten har det förbättrats. Vaknade upp efter en hel natt sömn(!) och hade ingen feber. Då var det avklarat, bara ett problem kvar att bli av med. Halsen har jag lust att skära av mig. Men ska faktiskt försöka ta mig utanför dörren i helgen har jag planerat. Pallar inte att ligga hemma mer. Man blir så rastlös efter några dagar. Visst är det så? Men i kväll ska iaf några av mina vänner träffas hemma hos Bella och mysa. Jag vill också mysa, men det ser ut som att jag får göra det på annat håll, nämligen hemma. Känner för att bunkra upp med godis, chips, dipp, grönsaker, loka, cola och en fet god middag och lite Idol. Det skulle sitta fint. Nu ska jag försöka äta lite honungsmelon och kanske få i mig något att dricka med. Detta halsprobelm är värsta dieten, lovar!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0