its just me


för många, många år sedan...

Snön yr utanför mitt fönster och när jag gick ifrån bussen innan bet kylan tag i kinderna, Jag hoppas att radion hade fel i morses när dom sa att det skulle bli varmare och att den vita snön skulle bli en grå slaskig massa på marken. Det skulle vara så underbart om man på julaftons morgon vaknade upp och det var vitt på marken, förra året var det mörkt och inte någon snö så långt ögat såg. På tal om jul så var jag och Elin iväg och köpte lussebullar på Tant Grön efter skolan i dag. Det är julstämning om något, lussebullar är min drog när det kommer nära inpå juletider. Nu ska jag ge mig ut i kylan och vandra bort till min skräddare för min solo dräkt. Yes, ut i kylan igen!

tänd ett ljus för kärlekens skull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0