lördag



Kvällen i går spenderades tillsammans med familjen. Vi lagade lite mat och kikade på Idol och jag insåg hur länge sedan det var jag bara var hemma en fredags kväll. Kanske borde inträffa lite oftare? Sedan satt jag och pappa och tittade på en massa resor. Vi är jätte sugna på att åka någonstans vid jul, så vi kollade flyg till London, Milano eller det bästa New York. Tänk om jag äntligen skulle få åka dit? Det är ju en av mina största drömmar. Hoppas verkligen han beslutar sig för att ta mig dit. Annars så flyr jag dit efter studenten. Risken är då att jag kanske aldrig kommer tillbaka, haha. Min vän Anders satt även och gjorde mig sällskap i går. Vi spelade en massa spel och hade allmänt trevligt. Dock förlorade jag några gånger, men det är smällar man får ta. Han ska åka till Österike nästa vecka och kommer hem i april, så ingen mer Anders på ett tag. Gött! Jag vet att du älskar mig vännen!

I dag har familjen åkt till IKEA för att fördröja dagen. Själv bestämde jag mig för att stanna hemma för att plugga. Har lite Internationell ekonomi att arbeta med. Fast jag tror jag ska börja med att hoppa ner i bubbelpoolen först för att komma i rätt stämning. Och eftersom ingen är hemma ser det ut som jag får agera kock här i huset i dag, jag som är så bra på att laga mat. Får hoppas att ni inte får se några brandbilar åka förbi i högsta fart på väg ut till Fristad nu på eftermiddagen.Då är det min matlagning som har gått åt helvete... I kväll förväntar jag mig lite krök. Dock ska jag vara helt nykter, men jag behöver annat sällskap än min familj. Så bella, vi kör hos dig i kväll? Bra.

have a nice day people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0