LÖRDAG




Nu sitter jag klar, redo som en riktig man! För det är precis det jag är i kväll, ska iväg på födelsedags middag och inga tjejer var bjudna. Så jag fick ta fram min manliga sida av mig själv och jag kan lova att varenda brud på Swing i kväll kommer vilja ha mig. Det är så säkert som det låter. Kom nyss hem ifrån Herrljunga, där jag var en sväng med drillen och visade upp lite. Ganska trevligt faktiskt. Sedan blev jag kär i går med, i Edward Cullen i Twilight. Han var så jävla fin och historien helt fantastisk. Mycket bra film, helt otroligt bra. Men nu ska jag ta mig ett glas vin och sedan över till louise persson och joannas födelsedags firande!

vi ses i dimman, igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0