Måndag, 1


måste komma på något fint namn?

I går när jag hade kalas fick jag min älskade pärla. Det bästa var att hon hade en doft gran med finlands flagga på och luktade riktigt äckligt, haha. Jag fick även en Mulberry väska, pengar, presentkort, sprit och lite annat smått och gott. Tack släkten för allt fint. Nu väntar jag spänt på morgondagen!

I dag har jag haft halka, gick kanonbra och blev godkänd. Det var riktigt roligt att köra den och hoppas på att jag kan få mitt fina körkort så jag och min bil kan leva lyckliga i alla våra dagar tillsammans. Nu ska jag skriva klart min svenska inlämning och sedan sitta och räkna ner minuterna tills jag blir 18 år, haha. Nu är det banne mig inte långt kvar....

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag tror som Ellen, namnet är Black Pearl

2008-11-03 @ 19:07:47
Postat av: Ellen

hahah ;D

2008-11-03 @ 21:29:10
Postat av: Ellen

hahah ;D

2008-11-03 @ 21:30:11
Postat av: Bella

eller kanske Death Cab ? HÖHÖ !

2008-11-04 @ 23:34:04
URL: http://allkindsoftime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0