Måndag



Sitter här på webdesignen och kikar på en film om Photoshop. Kan meddela att den är så seg så jag ska snart stöta till elin som sitter här och sover. Sitter även här med ett mega skrapsår på min hand, fick det på underbara trägårn i helgen. För i lördags firade jag med lite vänner min 18års dag hemma hos mig. Det var lyckat och jag hoppas att alla hade det trevligt. Sedan bar det in till stan för att jag för min första gång skulle kunna visa upp mitt eget legg på krogen. Vi dansade på dansgolvet tills det var tid att gå hem. Det var riktigt mysigt!

I dag ska jag fixa med lite födelsedags presenter som måste bytas och trixas med. Ska givetvis gå i skolan en stund och sedan ska jag sluta för att kila ner på stan. Vädret är en pest i dag och det är nog ingen som känner för att stiga ut i regnet som öser ner. Jag skulle minst sagt stannat kvar i sängen med tända ljus och en jäkligt bra film. Kanske blir det lite senare i kväll om jag hinner. Ska även skriva mitt tal inför de nationella proven i svenska som jag ska hålla i morgon. Jag ska prata om hur föräldrar åsikter och handlingar sätter avtryck i barnens framtida val. Det är faktiskt riktigt intressant. Men nu slutar jag min lektion om tre minuter, så ha en fin dag!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0