Måndag


she told him, im what you need!

En ny vecka ligger framför mina fötter och jag skulle ge allt för att det ska bli fredag på nytt igen. Men det är bara att jobba på och dagarna nu i skolan kommer bli ett helvete. Har internationell eknomi prov på onsdag och matte c prov på torsdag. Känns skönt att kunna spendera min tid bland skolböckerna. I dag har jag varit ledig och har jagat människor på stan. Jag och Elin körde våra marknads undersökningar tillsammans och jag kan meddela att det är ingen favorit. Tycker själv att det är ganska jobbigt att ställa upp på sånt, men nästa gång kanske man ska stanna till och svara på lite frågor, för man vet själv hur svårt det är. Sedan var jag en stund på högskolan med Emma och Steffie och nu sitter jag här. När klockan slår 17:00 är det jag och IE som ska umgås ett tag. Mer har jag inte att berätta för tillfället, mer än jag hoppas på att någon kommer och räddar mig ifrån studierna i kväll. Snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0