nu är det snö ute. inga sommarkvällar hos sverker längre...



I morgon är det fest på gång, med bland annat den här grabben. Vi ska riv starta hemma hos Bella och sedan får vi se vart natten bär oss. Hoppas på en jäkla kväll med mycket snygga män, god dricka och trevligt sällskap. Det var ett tag sedan man var ute och det kanske blir min lagliga utgång nummer två på krogen, vem vet. Det återstår att se på söndag vart lördagen spenderades. Det är ett as gött gäng på förfesten och tillsammans med dessa personer kan det inte gå fel. På dagen ska jag plugga tillsammans med Emma och det är inte fy dåligt det heller. Men hoppas att eran lördag blir lika bra som min, vågar jag hoppas på.

tack hoe för en trevlig dag&kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0