Onsdag


i just keep on walking

Det är något. Något som jag inte riktigt kan sätta fingret på, men det finns bara där. Knepigt, men sant. Hoppas att veckans slut kommer bli bättre än den börjat. I morses hade Västtrafik ställt in bussarna så jag fick så ute och frya häcken av mig ett tag innan jag kunde fortsätta in till stan i en varm bil. I skolan har det varit en massa plugg och lunch på thai, känner att det snart får vara nog av dessa måltider. Efter det hade jag körlektion och nu är det nära. Ruskigt nära. Ser ni en svart polo åka omkring på stan inom en snar framtid, så vet ni vem det är. Gick en stund med Joanna och Natta på stan innan vi gick upp till en mer trött elin för att umgås med henne. Pratade lite om helgens kommande bravader och mysfaktorn var hög. Sedan fick jag en jätte fin komplemang av ett fyllo på busstorget att jag skulle bli borås lucia och att jag hade det vackraste håret han sett. En fin man det där, som även ville att jag skulle följa med honom hem på pepparkakor... eller kanske inte.

Nu jobbar jag, som vanligt när det är onsdag. Längtar som en gnu inför morgondagen då det är skola, träning och utgång som står på schemat. Utgången ska ske tillsammans med klassen och då kan det inte gå snett. Det är mycket folk ifrån Teknis som ska bli lite berusade i morgon eftersom vi har studiedag på fredag. Lyckans ost! Så i morgon kan det gå vilt till. På fredag är det även bio och lite andra trevligheter som händer och sedan är det helg. Kan inte bli bättre, en födelsedagsfest inträffar även nu till helgen. Shit, detta kan bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0