Onsdag


Sandra, Elin & Jacqueline. Mycket intressant PF lektion!


Jag vet inte hur jag lyckas, så jävla snyggt!

Back on track, eller iaf nästan. Gårdagen spenderades i skolan med en massa lektioner hit och dit. Efter en mycket intressant dag på Teknis så åkte jag för att träna mina fem timmar som jag gör på Tisdagar. På träningen firade vi även Erika som fått körkort med smörgåstårta och annat gott. Efter det var det raka vägen hem till mina IE böcker för att studa till mitt prov jag hade i dag. Som tur var gick det bra och jag känner mig nöjd. Hoppas bara att Carin tycker att det är lika bra skrivet som jag...

Annars har det varit en slapp dag i skolan och jag har även haft körlektion i dag. Min lärare säger att uppkörning kommer komma snart och att jag måste göra min teori. Så från och med i morgon så ska jag rå plugga hela helgen så att jag snart kan få mitt körkort. Måste kunna få köra den svarta pärlan själv snart. Har bara lite järnväg och "lilla uppkörningen" kvar. Det kan inte vara långt kvar... Nu sitter jag på jobbet och ska vara här en stund till. Önskar att jag kunde skriva att jag ska åka hem och lägga mig och kika på Greys efter detta, men icke. Jag ska plugga älskade Matte C. Prov i morgon och jag älskar det så mycket att jag önskar att varje mattelektion innehöll ett prov. Lördag, det är det som är i mitt huvud för tillfället och körkortet också. Men veckan bara springer iväg, i morgon är det torsdag och då fyller mig älskade Joanna 18 år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0