Söndag


vi vet hur man fekka bland utelivet i alanya


Kvällen var i går till en grad helt underbar. Förfesten var på topp och jag var sprit polis hela kvällen, vad det betyder kan ni få se lite bilder på senare i kväll. Vi var hemma hos Bella med tjejerna och våra gamla goa killar. Vi spelade en massa kort spel och lekte lite lekar. Nostalgi låtar spelades ifrån stereon och vi hade det kul. Fylle ringde våra älskade alanya killar och fick bekräftat att dom ska besöka oss innan jul, det kommer bli sjukt bra. Sedan var det tid att dra till Swing och dansa som aldrig förr. I dag tror jag att mina fötter avlider efter en kväll på dansgolvet i 12 cm klackar. Men det var riktigt kul i går.

Nu ska jag plugga lite internationell ekonomi och skriva en analys om arbetet, hoppas att jag inte somnar under tiden jag ska knappra på datorn. Lite senare ska jag i väg och träna i några timmar. Det är team träning som står på  schemat och det ska bli skönt att lämna hemmet för en stund. När jag är klar ute i Borgstena ska jag och min mor kika på den nya James Bond filmen. Det ska bli mysigt att krypa under en fit och kika på en bra film i mörkret. Men nu ska jag kika på Robin B i idol när han sjunger , önskar att någon skulle sjunga för mig någon gång.

N. you are the best!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0