söndag



Kom precis in ifrån en promenad vid vattnet med en vän. Personen i fråga ringde och ville ut i det fina vädret och jag kunde inte tacka nej. Givetvis hade hon med sig sin kamera och jag fick bli offret. Snygg som jag var i mjukiskläder, flätor(!) och mössa fick jag utstå hennes fotoblixtar. Kan ju inte påstå att man kände sig allt för läcker när man spenderat föregånge kväll ute. Dock fick jag tag i kameran efter en stund och plåtade lite fina natur bilder som jag kan visa senare. Solen lyste och vattnet kunde inte bli vackrare. Nu sitter jag inne igen och ska fortsätta med mina studier även om jag hade gärna gjort något annat. När jag är klar med det så ska jag i väg och titta på min träning. Får inte träna riktigt än pga antibiotika skiten, men jag kan inte hålla mig där ifrån. Sedan ska jag iväg och fixa lite med min solodräkt. Fint upplägg av dagen, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0