Torsdag



Nu är det bara lördag i mina tankar. Jag vill dricka massa S.D drinkar och dansa precis som vi gjorde i Alanya. Grr, vad jag saknar den veckan. Helt sjukt var det... Grabbarna med för den delen.

Nu sitter jag på webdesignen och fixar lite. Snart ska jag iväg och träna en stund. Hoppas att det går bra. Sedan har min vän Bella terrat mig på sms hela dagen att jag ska följa med ut på krogen i kväll, men kanske. Dock är jag 18 nu och kan gå in lagligt, men jag tror jag stannar inne med en film och tar utgången på lördag ist. Hoppas att alla kommer på lördag, en kväll ni lär inte vill missa!

Pyss.

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag skickade sms EN gång !

2008-11-11 @ 20:57:36
URL: http://allkindsoftime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0