Torsdag


many steps to go

Helgen är mer än välkommen. Behöver lite ledigt efter att ha gjort mitt sista prov i dag för veckan. Matte C, vill inte prata om det, för känner mig allt annat än nöjd. Har precis varit en runda på stan och käkat thaimat tillsammans med Emma och hennes mamma. Sedan gick vi lite i affärer och jag längtar tills lönen på tisdag, då ska jag bränna pengar. Nu sitter jag som alltid på torsdagar på min älskade webdesign. Helt meningslös lektion, eftersom våran lärare är ute och ränner på andra äventyr och halva klassen sitter på Facebook. Men kanske borde vara lite duktig och sätta igång med photoshop och göra mig förtjänt av ett mvg. Sedan ska jag iväg och träna, ingen solo träning i dag utan det är team träning som ska prioriteras. Efter det ska jag hem och göra lite vuxen saker, så som städa och plugga körkort. Sedan kanske till och med ta det lite lugnt. Känner att det behövs...

Ps. hatar min bilskola för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0