Torsdag


nere i staffanstorp för ett tag sedan...

Nu sitter jag på webdesignen och håller på att avlida av ilska. Hittar inte en lärare som jag måste prata med och har sprunigt runt på skolan för att leta efter henne. Kul att människor bara försvinner upp i rök ibland. Snart ska jag få gå hem, fast jag ska inte hem. Ska till träningen och träna med teamet i kväll. Vi ska nog hinna med lite solo och duett träning också innan vi får gå för dagen. Sedan är det snabba puckar hem för att fixa mig. Är sjukt taggad och nu sitter vi och spränger högtalarna här inne i datasalen med massa party musik. Klassen är redo om man kan säga så. Lite sing star, lite drinkar, lite musik och massvis med gött folk. Det kommer bli en lyckad kväll. Men nu ska jag nog springa och kika om min Internationell ekonomi lärare har kommit tillbaka ifrån det okända.

Vi ses i dimman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0