det är inte långt kvar...

nu är jag färdig med lite körkorts teori och jag känner mig förbannat duktig. Ska snart krypa ner i sängen tillsammans med SATC, som jag alltid avrundar kvällen med. I morgon är jag ledig och ska studera en stund på biblioteket i stan med elin. På morgonen ska jag även ta en spruta och det är den sista av tre, vilket resulterar till kanske en bättre framtid? På kvällen ska jag träna mina älskade fem timmar och sedan hem och räkna dagar. Nedräkning till min skåne tripp, ni kanske inte förstår hur skönt det ska bli att lämna borås för en helg. Bort ifrån saker som alltid slutar likadant, till nytt folk och nya saker att göra!

Välkommen du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0