Helvetes vecka?

Denna veckan är inte nådig kan jag meddela er. Skolan tar seriöst kål på mig och jag är glad om jag överlever denna veckan.I måndags var det en stor religions inlämning som skulle in, i morgon har jag ett mega prov i internationell eknonomi och på fredag ska jag ha en redovsning i naturkunskap. Någon som skulle vara en ängel och skriva mitt prov i morgon? Isf har jag suttit hela eftermiddagen och lite till så det känns okej. Men bara för att alla lärare har så dålig planering och så kommer dom inte på att vi inte haft något prov i kursen ännu och att bedömningarna ska sättas under lovet så måste dom slänga in en massa skit just veckan innan lovet.

Nu ska jag krypa ner i min bubbelpooool där nere, har gjort mig förtjänt av lite bubbel i någon timme och sedan kommer Liselott hem till mig och vi ska fixa och trixa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0