Lördag


helén&jag på träningslägret i sommras...

I går fyllde mitt hjärta år och snart ska jag åka ner dit för att gratta henne! Men i dag är det inte hennes dag och jag tycker så synd om henne. Jag finns alltid här för dig helén, det vet du!

Är lite nere i dag pga av ovanstående. Men snart ska jag hoppa in i duschen för att bege mig in i dimman. Hopas på en fullspäckad kväll med massa roligheter. I dag har jag bara städat och fixat i mitt rum och tagit det lugnt. I går var jag en sväng i Lidköpning och köpte massa tger till team dräkterna och till mitt solo, vi kommer vara förjäkligt snygga! sedan var det lagfest hemma hos julia, där temat var nörd. Vi var riktigt heta allihopa och bilder kommer upp när jag får dom. Vi sjöng sing star och åt massvis med god mat. En riktigt höjdare, speciellt när mitt lag vann varje sing star omgång vi körde!

Nu ska kila iväg och ringa helén och sedan är det bara att börja den fantastiska makeovern.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0