Lördagen


Jag & Joanna sjunger och dansar...


Vi sjöng för födelsedagsbarnen Elin & Sofie


I lördags blev en av mina bästa vänner myndig, Elin och Sofie Skönvall blev hela 18 år. Det skulle givetvis firas med en jäkla fest, men vi började med middag hemma hos Elin. Sedan hade vi biljetter till Özz, Soran, Måns Möller och Björn Gustavsson. Dessa två timmar vi spenderade på Folkan var så otroligt roliga så jag hade kramp i kinderna och chippade efter luft under hela showen. Det var verkligen en jättebra show som bjöd på många skratt!

Tillbaka till Skönvall där det nu skulle bjudas på födelsedags fest. Massa killar var där när vi anlände och vi dansade och drack goda drinkar ett tag. Det var riktigt kul och sedan stämde hela gänget upp i sång för födelsedagsbarnen. Sedan väntade krogen för alla 18+ människor så jag och Joanna fick dra vidare på en fest. Där hittade vi Emma och hade en trevlig kväll. Sedan blev det stan igen och sedan hemmåt. Det var en riktigt bra kväll det där, det märktes på huvudvärken dagen efter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0