Måndag


helgens bravader...

När man har en timme över i skolan, det regnar utanför och man inte har lust att ta sig ner till stan sätter man sig här. Här som i biblioteket. Har haft lite webbdesign på morgonen och även lite matte. Kände att mina ögon knappt orkade hålla sig uppe under matematik undervisningen, även om jag somnade i tid i går. Eftersom jag har inställd lektion på eftermiddagen vet jag inte vad jag ska göa riktigt. Måste stanna kvar i Borås för att jag har körlektion lite senare i dag.

Annars har helgen varit bra. I fredags var det ju nördfest med laget och det var kul. På lördagen fixade jag lite i mitt rum och städade i huset. Kände mig riktigt redig när jag pysslade i hemmet. Sedan gjorde jag mig ordning för utgång då jag hamnade hemma hos Ellinor. Vi var ett gäng på förfest och sedan blev det en sväng till trädgårn. Där var det shots vid baren och dans på dansgolvet. Sedan var jag i säng vid halv sex på söndag morgon och på kvällen var det tränings om gällde. Sedan kikade jag film och somnade skönt i en varm säng. Hoppas att helgen varit tipp topp för er precis som den varit för mig. Nu till helgen vankas det skåne för min del och jag kan inte vänta längre tills jag lämnar perongen här i Borås på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0