Onsdag



Sitter i biblioteket och skriver på min projektplan som ska in på fredag. Kan inte någon komma hit och göra mig sällskap? eller kanske bidra med lite kunskap till min inlämning. Har slutat för dagen och det är det bästa med vårat schema, att sluta tidigt på onsdagar. Annars spenderar vi dagarna långa här på teknis, varken sovmorgon eller något annat. På lunchen i dag så gick jag och emma till stan för att äta thai, tyckte att vi behövde det med tanke på allt som händer runt omkring. Fick även tillbaka naturkunskaps provet i dag och jag är nöjd, gick bättre än vad jag trodde. Så det gjorde princip min dag.

Senare ska jag iväg och jobba hade jag tänkt. Men vill inte åka upp till firman för tidigt och slita på när det är så mycket folk kvar där uppe. Så när jag är klar med den här skiten får jag ta mig en tur på stan eller liknande, kanske hitta någon vänlig typ att umgås en stund med. Annars måste jag hem och skriva klart en naturkunskaps sak som egentligen ska lämnas in på fredag, men då ska jag icke till skolan. Då sitter jag på ett tåg ner till Staffanstorp. haha. Så då får man ta igen skolan i dag istället. Greys är på tv:n i kväll och när man kikar på reklamen för kvällens program verkar det riktigt bra, så om ni skulle leta efter mig vid nio tiden senare i kväll, befinner jag mig nog bänkad framför tv:n...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0