Onsdag


emma & jag fular oss på naturkunskapen

I dag är det onsdag och jag känner mig interiktigt på topp än. Men snart är jag back on track igen och att det börjar närma sig helg och lov gör saken tusen gånger bättre. Till helgen vaknas det elins 18årsdag med fest och Björn Gustavsson, tänk att vi är här nu? känns som att det var i går vi var och köpte biljetterna, när det var tidigt i våras någon gång. Hoppas på en kanon helg och ska även skriva högskoleprovet på lördag, vilken underbar start på den dagen, kunde inte bli bättre....

Hade prov i dag, gick bra och slut snackat om den saken. Så skönt att det är över, har bara en förbannad redovisning kvar i skolan och det fixar vi lätt som en plätt? I dag hade jag även körlektion, grattis till mig, det gick bra och det känns som att det går framåt och förhoppningsvis är det jag som är chaffisen framöver. Skulle inte sitta fel med en bil i 18 års present pappa?! Haha, det är banne mig snart. 13 dagar kvar till myndigheten!! Har sprungit på stan och shoppat lite nya kläder till elin & sandras stora party och jag är nöjd, mycket nöjd. Nu jobbar jag och ska snart fortsätta, ska även överatala min mor om att mitt hår behöver en allvarlig makeover, och det är nu.

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0