Onsdag



Denna onsdagen har varit ganska bra hittills. Gick till skolan och hade lektioner så som personlig försäljning och naturkunskap. Vi labbade lite på nk lektionen och kvart över tolv slutade jag för dagen. Kan ju inte skriva pga av mitt stela finger, även på dator när jag nu sitter och trycker med ett finger i taget, så jag kunde inte skriva provet vi skulle ha på eftermmiddagen. I stället gick jag och trösta shoppade på stan, känner mig lite höstdepprimerad och handlade nytt smink på MUS, lite roliga saker som kommer till användning bla till helgen.

Efter det gick jag direkt upp till stads biblioteket, där jag fortfarande befinner mig. Här jag har suttit i några timmar och pluggat och känner mig riktigt duktig. Måste vänta kvar i stan för att jag har körlektion vid halv fem, annars hade jag varit hemma. Men roffade åt mig en dator nu så jag kunde ge en daglig uppdatering. Snart är det körlektion som sagt och efter det är det hem och laga mat. Måste föda mina syskon igen, men i kväll ska jag laga tacos. Kanske enda maträtten jag är bra på? men vem tackar inte nej till tacos.... Annars ska jag bara plugga till mitt förbaskade matte C prov i morgon. Nu är tiden snart slut här, den bara rinner iväg och en lite rutaa håller på att blinka rött. bäst jag loggar ut.

ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0