precis som henne...



I morgon vankas det stort födelsedags party för min vän Helen. Temat för kvällen är "fin klädd". Jag tänker bara röda mattan när jag hör vad temat är. Men det skulle vara lite svårt att festa loss i långklänning, sky höga klackar, hollywood svall på toppen och världens snyggaste make. Jag kanska bara kan skippa långklänningen och köra på en kortare variant? Precis som Rachel ovan, det är så jag vill ha det. Jag skulle vara evigt tacksam om jag kunde se lika het ut som den kvinnan. Men efter att ha kikat runt i garderoben i kväll och funderat lite på resten av mitt kommande utseende, så ska vi nog få ihop något. Men när det väl kommer till slaget, hittar jag aldrig något passande i min walk in. Men om någon skulle kunna ge stackars  mig en prada klänning, YSL klackar och en personlig hår och make person, skulle jag inte behöva skriva dessa desperata inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0