sleep tight!

Nu ska jag snart dra mig mot sängen, hoppas självklart på en skön natts sömn. Dock hatar jag att sova själv så om någon känner sig ensam är man välkommen att krypa ner i sängen med mig. Ett stort minuts för att en person ska spendera natten ensam!

I morgon bär det av, kommer ihåg när jag satt för två månader sedan och planerade den här resan. Pratade precis med helen och vi kan knapp själva tro på att vi kommer se varandra i morgon igen. Vi har inte träffats sedan i sommras, på tok förlänge om du fråga mig. Men i morgon alltså. Men jag vet att jag kommer att sakna personer här hemma, så ni behöver inte känna er oroliga, jag är tillbaka på söndag. Tack och lov att det finns tåg här i världen, en helg till i Borås och jag skulle få spader. Det som verkligen gjorde min dag i dag var när jag pratade med Thom om att dem kanske kommer hem till mig på min födelsedags fest, det kan inte bli bättre.

Nu ska jag lägga mig med mobilen i handen och vänta på att du ska ringa...

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, jag kommer sakna dig :( Nu hinner jag ju inte säga hej då kom jag på för du kommer ju hinna dra :S

2008-10-16 @ 23:59:47
URL: http://heaveninhell.blogg.se/
Postat av: Emma

Kommer sakna dig med honey ;) Haha men på ett sätt är det ju bra att vi båda åker iväg under samma helg :D Jag ringer dig imorgon, ha en trevlig helg i Skåne! Jag älskar dig

2008-10-17 @ 08:41:39
URL: http://emmahanuliak.devote.se
Postat av: Bella

VA ?? Kommer Thompan, William Ooooodeholm, Adam och Robin hit ? :D



Hoppas du har det bra i Skaeåne ?

2008-10-18 @ 15:18:34
URL: http://allkindsoftime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0