Tisdag

Fortfarande hemma, fortfarande sjuk. Men det bästa är att det redan är på sin bättringsväg och att jag förhoppningsvis är på fötterna i morgon igen. Natten har varit sjuk, drömde massa knepiga saker som innefattade, Swing, Grekland, att jag kunde flyg, kärlek, min mobil, Cissi, Mikaela, Pierre och massa annat helt osammanhängade saker. Men det var mys.

Nu ligger jag i sängen och hoppades på att någon kunde göra min sällskap? För två år sedan hade jag fast förhållande med en av mitt livs största kärlekar och hösten var det bästa på hela året. Det är det den är till för, en massa kärlek!Framför en bra film eller en öppen spist, promenader i höstmörkret eller hålla handen när man tänt levande ljus. Hösten är även då jag fyller år, shit om bara någon vecka är jag myndig. Kommer ihåg när jag satt och tyckte att ett halv år inte var så långt borta, men nu är det två veckor kvar , på dagen. Helt galet.

Nu ska jag plugga lite IE om jag orkar, annars finns jag här för den som också känner sig ensam!

Ciao! 

Kommentarer
Postat av: Cissi

WOW vad jag också med i drömmen? Hoppas jag gjorde något bra... Krya på dig gumman!



Kram Coach

2008-10-21 @ 14:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0