Tisdag, 7

Nu är det bara en vecka kvar, en vecka kvar till myndighet. Det kommer bli stort för mig, det känner jag på mig. I går jobbade jag hela dagen på La Redoute. Sedan åkte jag en sväng till Göteborg tillsammans med min mamma, syster och moster. Jag skulle fixa lite inför min 18års dag, men min planer blev inte alls som jag hade tänkt. Får se hur det blir nu nästa vecka.  Efter det skulle jag vara lite social och gå ut och äta med lite vänner på en thairestaurang i stan. Vi pratade mest om lördagens bravader och våra framtida resemål vi skall göra tillsammans. Bäst är när Emli och Stisse sitter och disskuterar och Stisse säger " jag kommer ihåg när min kompis åkte tågluffning". Jag låg ner på borde och tårarna föll ner för kinderna. Middagen var trevlig och det var skönt att göra lite saker på måndagar, när dom annars brukar vara så trista.

I morses var jag och hade körlektion, snart så är det klart. Då har jag lovat en massa människor en del roadtrips, Filip och jag ska bara ut och åka och vi ska även åka till Lager 157 dagen jag får mitt körkort. Yes, detta kommer gå bra. Sedan har jag suttit på frukostmöte med hela jobbet. Nu sitter jag här, mitt program vill inte fungera som det ska. Dock är det sista dagen på La Redoute, ska jobba på Mouovitech resten av veckan, förutom fredag då jag har tagit mig friheten att vara ledig. Något lov måste man ha? Sedan i kväll är det bara en massa träning och körkortsteori som står på schemat. Hoppas att det är roligare än vad det låter...

kyss

Kommentarer
Postat av: Cissi

Drill är precis lika kul som det låter........? HUR KUL SOM HELST tycker iaf jag..............

2008-10-28 @ 13:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0