Torsdag


Under VM dagarna i Rom 06. Ellen, Maria & Jag

När jag satt och kika runt på min vanliga lilla vända på internet på webdesignen så hamnade jag på en massa bilder ifrån när vi var i Rom sommaren 06. Jag kom och tänka på hur jäkla underbart och roligt vi hade där nere. Har ni inte varit i Rom så måste ni åka dit, en av de vackraste städerna i världen. Kom även och tänka på allt vi upplevde, alla händelser och roligheter vi var med om. Exempelvis som Rolphi, gräddfilen, mannen i speglen, bönen till påven, bilen i restaurangen, olivia i taxin och "abortion". Men något av det bästa på resan var drillen, när vi såg japanerna för första gången, ellen hittade sin lila prins och vilken känsla det var! helt otroligt. Vi borde åka dit snart igen...

Men nog med nostalgi snack, nu är jag i tråkiga borås och i min väldigt roliga skola. Dagen har varit bra och vi har haft lektioner stup i kvarten. Fast vi fick ett lite break innan webdesignen så då var jag och elin hemma hos henne och tog det lite lugnt. Om en timme ska jag åka hem till Fristad för att träna, känner att lite träning behövs, känner att lite fokus skulle stilla mitt virriga jag. Efter det så bär det av hem, hem till mitt hus som kommer att vara fullt med kvinnor runt 40+. Min mor ska ha "tjejträff" i kväll, så jag lär inte få en lugn stund i huset. Men det bästa med kvällen är att jag ska packa! Trycka ner saken i resväskan och få känslan av att snart ska man åka bort. Det är nog något av det bästa jag vet, man är alltid lite pirrig innan man ska åka också, isf ska jag inte så långt, men att resa någon annanstans än hemma är alltid något. Eller hur? Men nu ska jag jobba lite i Dreamweaver, göra en hemsida eller två...

ha det!

Kommentarer
Postat av: natalie

jag vill okcså åka bort juuu:) fuusk!

2008-10-16 @ 17:25:27
URL: http://natalieatterflod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0