Torsdag



Tyckte ni behövde lite nostalgi musik en torsdag som den här. Kent gör alltid saken bättre!

Nu slutar jag om någon timme och då ska jag träna för hela slanten. Bara team träning i dag och det ska bli skönt att verkligen jobba på med det. För dom som har en timme över i morgon mellan 12-13 ska slå på radion på Mix Megapol för då kommer mitt lag vara med och snacka lite. Jag skulle också varit med, men jag måste vara i skolan och gå på min otroligt roliga svenska lektion. Vi skulle vara på Torget och utmana Idol Agnes i drill, chansar på att hon vinner isf! Sedan är det lite prat uppe i studion och lite balla grejer. Så ni måste lyssna på mina älskade vänner i morgon!

I dag ska jag även försöka hinna med att få mitt hår fixat, måste färga om det. Ser ut som en zebra i håret pga av min snygga utväxt. Ska även läsa lite naturkunskap inför våran redovisning i morgon. Vi (solenergi) kommer att krossa olja hur lätt som helst. Jag kom på en slogan till vårat arbete i dag, Solenergi - vad framtiden älskar! Sug på den. Men vem gillar inte att läsa om min skola, tur att jag inte behöver nämna den på nästan en och en halv vecka nu när lovet står på tur. Snacka om att det ska bli så skönt med ett break ifrån Teknis. Nu kom min lärare och webdesignen startar. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0