Torsdag



Nu sitter jag i skolan, väntar på att få ta bussen till träningen så att jag kan gå hem ifrån den. Hem till min naturkunskap jag har prov på i morgon. Hoppas att det går bra, men vem har nytta av jäkla joner, atomer, salter eller baser. Skit är vad det är, helt oviktigt att kunna. Iaf för min del.

Träning, älskade träning, det är vad som står på tur. I morgon ska jag åka en sväng till Lidköpning för inhandling av tyger till vårat team och mitt solo. De måste sättas i produktion så att det hinner att bli klara i tid. Efter den resan ska jag på nörd fest. Det är ju perfekt för ett maskerad freak som mig, ska ta på mig en massa kläder och förvandla mig till årets geek. Det ska blir riktigt roligt och så ska jag hem till julia som jag aldrig har varit hos tidigare. Men nu tror jag att jag ska palla mig ner till stan en stund.

Have it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0