why baby, why?!

min arm gör ont konstigt nog fortfarande. jag kanske låter som en gnällig liten bebis, men människor, jag är en gnällig liten bebis när det kommer till sådanna här saker. har även legat en stund i solariet innan, kände att lite färg på kroppen skulle göra lite nytta. jämförde mig och emma i måndags och kom på att jag ser ut som ett lik. isf har emma precis varit en vecka i spanien, men vad satan jag behöver inte gå runt och se ut som att jag ska trilla av pinnen vilken sekund som helst? just i detta nu blir jag mobbad att jag skrev arab bete i stället för arbete i ett sms, gisses vad jag skrattade. inte nog att jag är en gnällig bebis, jag har världens sämsta humor med! kanske beror på att jag i dag är välldigt trött, men det kan nog inte vara orsaken.

nu är jag på jobbet och jippie vad roligt där är att slava omkring här uppe. har varit duktig i dag och gjort lite ärenden på stan innan jag for hit. köpte helens present som jag ska fixa och trixa med i kväll och sedan kikade lite födelsedags presenter till mig själv eftersom det inte är långt kvar till den bästa dagen på detta året! nog med en massa strunt prat, känns som jag bara skriver det nu, så ska jag nog avrunda denna fantastiska rast och återgå till mitt jobb.

ps. kul att jag var så lat att jag inte skriv en ända stor bokstav i detta inlägg, men det är ryck jag får ibland när jag tror att jag är lite rolig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0