Fredag

 

Linnéas 18års firande, Elin& Jag, Emma & Linnéa


I dag står det fredgas mys högst upp på min lista. Jag och mina älskade vänner Emma,Linnéa och Elin ska samlas hemma hos Linnéa för matlagning och för att titta på SATC the movie. Det ska bli riktigt skönt att stanna inne en höstkväll som denna. Var bara två grader när jag stack ut nästan utanför dörren i morses. Ska åka om en timme ungefär för att handla maten till kvällen. Kvällen kommer att bli toppen. Tända lite ljus och umgås med kära, lovley!

Som vanligt har jag spenderat några timmar i skolan i dag, som var riktigt kul faktiskt. På naturkunskapen påbörjade vi ett projektarbete som jag tyckte var intressant. Min grupp ska arbeta om solenergi. Sedan hade vi svenska och skulle lämna in våran idéskiss för vårt projektarbete. Det gjorde jag i tisdags så jag satt och pratade en massa gojja med Robin. Eftersom min fredag i skolan bara består av tre lektioner avslutades den med psykologi, där vi hade rollspel. Det var riktigt roligt och det bjöds på stor underhållning och mycket skratt. Det gillar vi! Sedan har jag varit någon timme på Viskan för fredags fikan och planerat helgen med mina flickor. Det blir förhoppningsvis lite fest i morgon, jag håller tummarna. Nu ska jag pudra näsan och fixa till mig så att jag är lite snygg när jag ska möta Elin vid city senare i kväll.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0