im alive, but not my internet!

min dator har blivit sjuk eller kanske till och med strejkar? Den vill inte koppla upp sig på mitt trådlösa internet hemma, såbloggen har inte kunnat uppdateras så som jag har velat. Men förhoppningsvis kanske jag kan få min far att kika på datorn och kanske, om vi har tur, fixa till mitt lilla problem.

Helgen var riktigt kul, spenderades med bla lekar så som anden i glaset & mörker gömma under fredagen. I lördgas hade jag och min mor och syster lite tjejdag och åkte in till stan och utförde lite flickiga saker. Sedan var det fest hemma hos Emma på kvällen och det var lyckat. Dock fick jag bära hem min vän för att hon råkat få i sig lite för mycket av det goda, men sedan återgick jag till mitt festande. Trevligt värre.

Nu under veckans tre dagar som gått har jag inte gjort så mycket. I dag har jag varit i skolan, haft lite lektioner och tagit det lugnt. Efter skolan gick jag och emma och tränade. Körde ett fatbrun program på en maskin i 30 minuter och sedan sprang jag på löpbandet ett tag. Eftersom jag satsar på att få kroppen i fin form spenderade jag även tid i gymmet och tränade lite lår och mage. Detta ska bli as bra, får tänka på Frida, eller hur emma? Ska 'ven träna spinning både fredag och lördag. Efter träningen hade jag körlektion, vilket gick galant. Snart tjejer och killar får ni se mig ute på vägarna.

Nu sitter jag här på jobbet, tagit en lite paous och ska snart återgå till hårt arbete. Tänkte på att uppdatera bloggen lite när man endå hade tillgång till internet. Annars ser veckan ganska lugn ut. Ska fira Mickan i helgen och lite annat kul. Hoppas att dagarna flyter på ganska bra nu fram tills helgen och att jag snart kan sova ut igen. Hoppas att ni får en bra kväll så hörs vi när jag får internet tillgänligt igen.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: ...

paus

2008-09-24 @ 20:21:33
Postat av: ...

stavas det

2008-09-24 @ 20:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0