Lördag



I dag ska jag lägga vantarna på mina studier. Hela dagen ska jag gotta mig i psykologins värld, men massa trevliga teorier och annat mevdetet tänkande. Vi ska nämligen ha prov på fredag, så jag måste sätta igång redan i dag. Psykologi är ett ämne som jag kan tycka är lite knepigt, men så otroligt roligt att läsa. Våran lärare får ämnet att bli klurigt genom att man inte rikgtigt vet om ens teori eller svar är rätt, men nu är det bara att plugga in bokens fakta och alla mina anteckningar så ska det nog lösa sig.

I går var det riktigt mysigt hemma hos Linnéa! Vi lagade tacos och satt och prata tills vi gick upp och hälsade på uppe hos en kompis och sedan satte vi på våran älskade SATC film. Efter en stund kom Oliver ner och allt slutade i en ganska störd soppa. När vi skulle dra oss för kvällen gick jag,Oliver och Elin en snabbis förbi teknis festen, vilket nog verkade vara det tråkigaste någonsin. Men vem vet, vi stod ju bara utanför de stora portarna som dom hade låst...I kväll ska det bli party och det bästa är att jag troligtvis får med mig min älskade vän Olivia ut på nattens äventyr. Så jag hoppas att vi hittar något riktigt roligt att spendra kvällens alla timmar med. Nu när jag tänker efter ekar min garderob ganska mycket på partykläder och det känns redan nu som att kvällens klädval kommer jag få ägna stor tid åt. Men vem vill inte stå timtals framför speglen och få ihop den perfekta kombon? det är ljuvligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0