Måndag



jag och natta i lördags när vi firade bellas födelsedag

Jag känner mig riktigt duktig! Jag har precis ätit en sallad, vilket jag har lagat själv (borde få lite cred för det!?!), varit på en två timmar lång teori lektion, läst psykologi och varit ute och gått en sväng. Nu känns det att man har kommit igång igen efter sommaren "slappa" dagar. Skolan har i dag varit som ett stort enda sömnpiller, hade webbdesign, matte C och internationell ekonomi. Den sistnämnde är så ofantligt tråkig att jag trodde att mina hjärnceller dött. Men vi hade inställd religion och kunde glatt knalla hem till Emma vid halv två.

Väl där så spraya jag henne med hennes senaste inköpta brun utan sol och jag hoppa att hon blev nöjd. Gjorde så gott jag kunde och jag kan meddela er gott folk att det inte var det lättaste jag gjort på år och dagar. Men annars kan hon alltid bära polotröja eller lång ärmat och någon snygg scarf, det är väl okej emma?!. Nu hade jag tänkt att läsa lite andra bloggar och sedan ta mig ett bubbelbad. Jag är stel om en pinne efter helgens hela tolv timmars träning och ser ut som en gammal tant när jag vaggar fram. Sedan är det bums i säng.

Kommentarer
Postat av: Emma Hanuliak

Haha ja men det blev fint :D ska spraya ikväll oxå I think!

2008-09-02 @ 16:19:56
URL: http://theonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0