Måndag



emma och jag på väg till göteborg

I dag har alla ekonom klasser och teknister på våran skola varit i Göteborg på en mässa om industri och ekonomi. Det var faktiskt ganska kul och det var föreläsare som bla Lars Legonborg och Maoud Olofsson som var där. Jag och Emma hade isf ganska fullt upp att spana på våra framtida män, så jobb eller industri var inte så intressant under dagen. Amanda Jensen var även där och sjöng lite för oss. Jisses vad hallelujah är bra när hon sjunger den! Sedan när vi kom tillbaka till Borås så gick jag och emma en sväng på stan. Tog hem lite glasögon eftersom jag är sugen på ett par nya. Efter att frågat lite familjemedlemmar och vänner så har jag nog bestämt mig. Efter det så har jag varit på teorilektion med Apler. Vi tillbringade hela två härliga timmar uppe på Apslunds. Nu sitter jag här och har precist läst lite psykologi och ska snart återvända till min bok. Hoppas att eran dag har varit lika fin som min och ha en trevlig natts sömn!

Kommentarer
Postat av: Elin

energi var faktiskt också med :m

2008-09-16 @ 21:20:24
URL: http://heaveninhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0