Måndag



ifrån helgens bravader!

Ännu en ny vecka har börjat. Det har hänt ganska mycket sedan jag hörde avmig sist, sitter här med en spricka och söndriga muskler i mitt finger och känner mig helt handikappad. Men det är trevligt! I helgen har jag pluggat och det har varit utgång som gällt. Vi var hemma hos Viktoria och röjjde, hade riktigt brudparty med massa bra musik, trevligt sällskap, god dryck och mycket dans! Sedan åkte vi in till stan och jag hamnade på södra. Sedan mötte jag upp en vän och efter några timmar var jag hemma igen. Det var en riktigt lyckad kväll!

På söndagen pluggade jag lite IE och var och kikade till mig träning i några timmar. Sedan var det även mord i sinnet på kvällen och sedan sten somnade jag i min säng. Väcktes av en massa sms under natten, men det ska han få sota för senare i dag. Nu ska jag ha matte c, så måste kila!

Se you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0