mörker


fest hos emma förra helgen...

nu ska jag lägga mig, fattar inte varför jag inte lagt mig tidigare i dag. Men sovmorgonar mitt i veckan gör att man självman är uppe längre på kvällen och gör att man kommer att ha svårt att hålla uppe ögonen på lektionerna dagen efter. Nu har jag suttit och kikat på White Chicks och som vanligt skrattat tills tårarna rinner, gud vad jag älskar den filmen. Samtidigt har jag suttit inloggad på msn och fått min helg lite mer planerad, känns bra.

I morgon är det skola, fika, spinning och middag som gäller. Ska fira Mickans födelsedag med en brak middag eftersom festen kommer nästa vecka. Sedan är jag grymt sugen på spinning nu och är jätte motiverad att gå dit och köra järnet. Kroppen ska bli mer fitt, så är det bara. Men snart borde jag dra mig mot min älskling (sängen) och sluta ögonen för lite skönhetssömn. Snart är det helg och jag ler bara jag hör ordet. Men snaart ska jag gå till min älskling (sängen) och sluta ögonen för lite skönhetssömn. God natt folk!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0