Onsdag



kalas hemma hos emma för någon vecka sedan...

puuh, tänkte unna mig en liten rast ifrån jobbet. Ska vara här till ungefär klockan halv nio, så tänkte att ett break skulle sitta fint nu. I dag har jag varit i skolan, haft tre lektioner och varit riktigt skit trött. Kan meddela att det var svårt att hålla upp ögonlocken under dagens lektioner och man kände hur huvudet nickade till ibland. Men i kväll ska jag lägga mig direkt när jag kommer hem ifrån jobbet och sova länge! Slutade vid halv två och gick och satte mig på viskan med Emma för att studera lite psykologi. På fredag gäller det, provet som jag har fruktat!

Efter någon timme gick jag upp till biblioteket i skolan igen för att fortsätta mina studier. Eftersom jag visste att jag skulle spendera ytterligare några timmar här uppe fick jag med rask takt gå och köpa lite mat för att överleva. Givetvis fick jag springa till busstorget för att min buss skulle gå om två minuter, men den där joggingturen var helt i onödan då min buss var tio minuter sen. Snart ska jag dra igång igen och tänkte kika lite bloggar innan jag fortsätter. Hörs kanske senare!

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0