Onsdag

Bättre sent än aldrig, ett motto som jag brukar hålla mig till. Här är ett kärt blogginlägg ifrån min sida och min dag har faktiskt varit hyfsad bra. Jag hade först körlektion, vilket gick jätte bra. Fortsätter det såhär och jag kan få en skaplig uppkörningstid runt min födelsedag så är det klappat och klart. Nu låter jag kanske lite kaxig, men man kommer ingenstans på att mesa runt i livet. Sedan hade vi naturkunskap, där vi gjorde kinderäggs bomber. Det var lite kul att få gå ut och bombadera folk som skrek som små flickor. Efter det hade jag internationell ekonomi, där vi tittade på en film om IKEA. Jag sov halva lektionen, tillsammans med halva klassen. Ni skulle sätt oss!

Nu jobbar jag, eller ja tagit en paous. Ska skynda på lite så att jag kommer hem i tid och kan titta på något av det bästa som visas på höstkvällarna på tv rutan, nämligen Idol. Jag älskar att sitta och skratta åt alla hjälplösa fall och alla tondöva superstars som kommer för att sjunga. Det kan inte bli bättre. Ni kanske tycker det är elakt, men man får skylla sig själv om man vill bli till åtlöje inför hela svenska folket. Jag har ingenting jag behöver plugga på heller denna kväll, så det blir Idol tittande och sedan lägga sig i tid.

oooh it´s in your eyes...lalala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0