Team brats

nu har jag precis provat min outfitt inför morgondagens stora tävling. Jag kan medge att jag och mitt super coola gäng lätt kommer ta hem denhär segern, inga indianer,rockare, militärer,prinsessor eller andra fjantar kan stoppa Bratsen. Jag kan medge att min outfitt är lite gossip girl inspererad eftersom jag satsar mer på den typ av brat. En väldigt intressant ämne jag skriver om? lite fåfänga och sådär, men det är nog min brat inombords som visar sin sida nu. Men på tal om åldersnoja och utseendefixering så tror jag min pappa har fått fnatt. Snart ska han åka till optikern och få en sån där laser behandling så han slipper linser och glasögon, han ska även åka till en tandkirurgen och operera sin tänder så att dem blir raka och sedan vita. Men där kan man tycka att det är för mycket men nej, så är självklart inte fallet. En ny bil har han köpt med, så varför inte avsluta som en värsting. Snälla Pappa, du fyller inte jämt, inte har du gråa hårstrån eller liknande. Vad är det med dig? Någon åldersnojja eller ah, något? Men han är för söt min far! Jag tycker det bara är komiskt. Jag ska med förändra mig själv när jag är 42 år och levt mitt liv som en enda stor brat....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0